March 29

Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Ժամկետը՝ մարտի 21-27

Մասնակիցներ՝ 4-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝ բարձրացնել ընթերցանության մակարդակը

Խնդիրները՝

  • գովազդել սովորողների սիրելի գրքերը՝ տարածել, ստեղծել  ռադիոնյութեր, տեսանյութեր,  պատումներ    շատ հաճելի գիրք է անունը աշխարհի իմաստուն հեքիաթներ իհարկե  անունը շատ է գլուխ գովում բաից շատ հաճելի գիրք է եթե ցանկանում եք գնել ուրեմն զանգեք այս համարին հեռ.043449900
  • կազմել սեփական ընթերցանության ցանկը մարդը իր համար չի ծնվում ,յուն սունը,անղելք մարը,ինչն է ավելի կարևոր և այլն
  • կիսվել կարդացած գրքերի խորհուրդներովես այտ գրքից լիքը բան սովորեի

Աշխատանքային ուղղությունները, բովանդակությունը՝

Սիրելի՛ սովորող, ընտրի՛ր ցանկից, կարդա՛ (եթե ունես ընտրած գիրք, որը կարդում ես, կարող ես շարունակել կարդալ):

Գրիքը կարդալու ընթացքում կամ հետո կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝

  • Ի՞նչ գիրք ես կարդում(վերնագիրը, հեղինակի անունը):ընթերարան տարբեր հեղինակներ տարբեր հեքիաթնր մի գրքի մեջ
  • Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:հեքիաթ ոսկե ձկնիկ ինձ ամենա շատը դուրե եկել անունը
  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:ոսկեձկնիկը,ամուսինը և կինը
  • Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:որ միանքամից պետք էր փող երազել
  • Ընտրի՛ր իմ առաջարկած կամ քո ցանկությամբ ընտրված գրքերի հիման վրա նկարահանված մուլտֆիլմերից կամ ֆիլմերից մեկը, դիտի՛ր, 

Իհարկե, չմոռանաս աշխատանքդ ներկայացնել բլոգումդ։

 

 


Posted March 29, 2022 by Մոնիկա Սուքիասյան in category Մայրենի, իմ գրադարան

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*