May 26

Դասարանում

Մայիսի 26

Հորինի՛ր փոքրիկ հեքիաթ «Եթե ես հրաշագործ լինեի» վերնագրով

Ողջույն ես Լիլիան եմ ու այսօր ես ձեզ կպատմեմ մի հատ  պատմություն, որը եղել է ինձ հետ:

Առաջ ինձ իմ դպրոցում ոչ մեկ չէր սիրում,  բայց  մի անգամ ես տուն գնաիս գտա մի փայտիկ :

Այդ օրվանից ես դարձա շատ երջանիկ, բոլորը ինձ սկսեցին սիրել ու բոլորը ուզում էին ինձ  հետ ընկերություն անել:

Բայց ես  ընկերություն էի անում մի աղջկա հետ, որի  անունը Մանան էր :

Նա շատ լավ ու բարի մարդ էր ու միշտ ինձ հետ կիսվում եր:

Բայց մի անգամ նա ասաց, որ օգտագործել է ինձ ու գնացել ուրիշ աղջկա մոտ :

Բայց ես չհանձնվեցի ու գնացի ինչ որ աղջկա մոտ և ասացի՝ արի իրար հետ ընկերություն անենք, նա ուրախ-ուրախ ասաց

-Այո, այո, իհարկե:

Եվ  մենք իրար հետ գնացինկ Մանանի մոտ և նա միանգամից վազեց:

Ասեմ իմանաք Մանանից բոլորը վախենում էին:

Ու այդ օրը Մանանը դուրս եկավ այդ դպրոցից:

                                                                                    Վերջ

Ինչ ես մտածում, ինչից Մանանը դուրս եկավ-(հրաշագործ փայտիկի օգնությամբ):


Posted May 26, 2022 by Մոնիկա Սուքիասյան in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*